Nowa strategia odchudzanie: pomijając przekąskę

Mam ochotę na lody czekoladowe, tłuste frytki lub jeszcze coś, co starasz się nie jest?

Odłożyć go.

Ludzie, którzy składają Snack-pragną właściwie chęci coraz mniej i są w stanie go zatrzymać, mówi badacz Nicole MSZ, k. m. n., profesor katolika-Lizbona szkoła biznesu i ekonomii w Portugalii.

Ponadto, są one wtedy jeść mniejsze posiłki w ciągu następnego tygodnia, znalazła.

Jeden klucz? Opóźnienie musi być do pewnego niespokojny czas w przyszłości.

“Kiedy można odkładać na czas nieokreślony w przyszłości, dążenie do żywności zmniejsza się w rzeczywistości” – mówi MSZ. Przedstawiła swoje wnioski na corocznym spotkaniem społeczeństwo dla osobowości i psychologii społecznej w San Diego.

Poradzić Sobie Z PołączeniemPoradzić Sobie Z Połączeniem

Gdy drążek hity, ludzie często myślą, że mają do wyboru dwie możliwości, mówi MSZ: poddać się lub walczyć.

“Jeśli się poddasz, będziesz zazwyczaj czujesz się winny” – mówi. Jeśli będziesz się opierać, często czuł się pominięty i “można nadużywać w przyszłości.”

“Oferujemy trzeci wariant: powiedzieć sobie,” czy mogę mieć go później.”

Pomaga wyjść z tego “tak-nie”, “muszę, czy nie muszę?” konflikt – mówi.

Odkładania i nie: badania

Miód pitny sprawdzone strategie, wykorzystując różne przekąski.

W jednym badaniu, zaprosiła 99 mężczyzn i kobiet, aby oglądać filmy. Postawiła miskę cukierków przed każdym uczestnikiem. Uczestnikom nie powiedzieli, że naukowcy w rzeczywistości uczą. – Zabrała je do jednej z trzech grup:

  • Jednej grupie powiedziano, że mogą swobodnie jeść słodycze.
  • Inną grupę poproszono, nie ma ich.
  • W trzeciej grupie powiedzieli, że mogą je później.

Po obejrzeniu filmu klip, MSZ zaproponował uczestnikom niepowiązanych ze sobą pytania, na przykład, czy temperatura w pokoju było w porządku, znowu aby się ich pozbyć.

Potem powiedziała, że wszystko u nich było dobrze, aby jeść cukierki. Uczestnikom nie powiedzieli, że naukowcy zamierzają sprawdzić, ile cukierków jedli.

Grupa powiedziała nie jeść słodycze podczas oglądania filmu zjadł zaledwie około jednej trzeciej uncji. Ci powiedzieli, aby swobodnie i te, poprosiła o odroczenie każdy zjadł około połowę tej kwoty. Transfer grupy jedli trochę mniej, niż zjeść-swobodnie grupy.

“Także mierzyli spożycie czekolady w ciągu jednego tygodnia” – podkreśla MSZ. Transfer grupy jedli czekoladki tylko jeden raz w ciągu tygodnia po zakończeniu eksperymentu. Grupa mówiła swobodnie zjeść zjadłem go trzy razy. Grupa powiedziałam, nie jedz na oglądanie filmu zjadł około czterech i pół razy.

Testowych UkładówTestowych Układów

Miód pitny chciał, aby zobaczyć, jeśli chciała uzyskać takie same wyniki, jeśli pozwoliła ludziom wybrać swoją strategię. Dała 105 uczniów szkół średnich w Holandii, średni wiek 15 lat, każda paczka chipsów. Zostały one losowo w strategii zasilania, lub powiedzieli wybierać samodzielnie.

Trzy strategie:

  • Jeść chipsy teraz, jeśli chcesz.
  • Nie jedz chipsy.
  • Nie jedz ich teraz, ale można je jeść później.

Transfer grupy jedli najmniejszą ilość żetonów, to, czy były one przypisane do tej grupy lub wybrał go, miód pitny znaleźli.

Jedli mniej żetonów za tydzień, że zbyt późno – mówi. Ci w przeniesieniu grupy żetonów około 2,4 razy na tydzień. Ci, którzy są w grupie powiedział, aby jeść swobodnie u nich prawie cztery razy. Ci, którzy są w grupie powiedziano nie jeść chipsy mają 4,5 razy.

“To w jedną minutę manipulacja trwała siedem dni” – mówi MSZ.

Adaptacje: Dlaczego To Może Nie Działać

Odroczenie daje umysł “okresu odstawiania”, mówi MSZ. Może również przyjąć was z trybu konfliktu, rozdarta między poczuciem winy i poczuciem pozbawiona.

Jednak ona uważa, że opóźnienie musi być niespecyficzne. Nie będę mieć cukierki w 3 godziny dnia”, ale “będę później cukierki, jeśli chcę tego”.

Strategii Adaptacje: Drugie ZdanieStrategii Adaptacje: Drugie Zdanie

Klucz może być opóźnienie, nie mówić sobie, kiedy mówi Brian Wansink, doktor nauk, John C. Dyson, profesor marketingu w Cornell. On-długoletni badacz odżywiania.

On nie był zaangażowany w badania miód pitny, ale doświadczył przełożyć strategię kilka lat temu.

Powiedział ludziom, aby odłożyć na czas określony, i dał na to badanie, mówi . “Pracował dobrze dla ludzi, którzy nie chcą, aby mieć jedzenie” – mówi. Ale to nie do walki z silnym ciągiem.

Niektórzy uczestnicy, pamięta, wtedy były obserwować godzinami i myśleć o niczym innym, poza tym, że pragnęli.

Strategii MSZ … odkładając niektóre czas nieokreślony w przyszłość, mówi, może działać dobrze dla tych, którzy chcą śledzić swoją wagę i unikać pewnych produktów. W okresie odroczenia, mówi, że może zastąpić zdrową żywność.

Raporty Wansink, otrzymujących finansowanie badań naukowych z Bel Grupa (Babybel ser), Stowarzyszenie kukurydzy, i ptaki produkty oczu.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *